Vadym Voityk (mr_brut) wrote,
Vadym Voityk
mr_brut

Кіно: Фокус

ПРЕСТИЖ (PRESTIGE, THE)

Виробництво: США, Велика Британія, 2006 рік
Режисер: Кристофер Нолан
Жанр: драма
У ролях: Х’ю Джекман, Крістіан Бейл, Майкл Кейн, Девід Боуї, Скарлет Йохансон
Бюджет: 40 млн. $
Збори: 104 млн. $
Прем’єра: 17 жовтня 2006 року

Виявляється, будь-який фокус складається з трьох частин. Спочатку предмет демонструється (і тут непересічна роль грудастих асистенток ілюзионістів, які покликані відвертати на себе увагу). Потім предмет перетворюється або взагалі зникає. А третя частина – повернення предмету, без нього ілюзія не має сенсу. Ну а прпестиж – це секрет такого повернення.
 
Престиж – це додана вартість фокусника, це його секрет фірми. За те, щоб його знайти чи зрештою вкрасти, ілюзионісти готові продати душу. Проте фільм не чергова варіація на тему Фауста.
Роберт Анджер і Альфред Борден спільно працюють на сцені. Постановка фокусів – це постійний пошук найяскравіших інженерних рішень, блискучихі водночас небезпечних. Через необачність Альфреда (Крістіан Бейл) гине їх асистентка, наречена Роберта. І вчорашні друзі та партнери стають спершу конкурентами, а зготом – найлютішими ворогами.
 
Перед глядачами розгортається справжній поєдинок двох фокусників, де ціною помилки може стати навіть смерть. Переможе в поєдинку ілюзій та, яка буде найнеймовірніша. Та, яку інший не зможе повторити. Престиж якої залишиться нерозгаданим.
 
Престиж усього фільму, на мій погляд, тільки зіпсував гарну і я би навіть сказав гіпнотично гарну історію. Бо найголовніший секрет Роберта Анджера (Х’ю Джекман, знайомий як Ван Хельсінґ або Росомаха з Людей Х),  вийшов, як би це сказати, підмоченим. Ну але це скоріше вади формату, коли в гонитві за найнесподіванішими розв’язками сценаристам просто не залишається реального, менш фантастичного вибору.
 
Попри спільність тем, стрічка не є клоном Ілюзионіста. Може замість 128 хвилин для розкриття перепетій сюжету могло б вистачити і 90, ну та вже. Чудово виписані персонажі, гарна музика, ефектні жінки, костюми та весь цей псевдоісторичний антураж (можна в принципі й без нього, бо історія ніби як поза простором і часом) перетворюють на фокус увесь фільм, залишаючи інтригу до останнього кадру.

Tags: кіно
Subscribe
Buy for 10 tokens
Buy promo for minimal price.
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment