?

Log in

No account? Create an account

попередні записи | наступні записи

Річкові ракети Бангкока

Khlong Saen Saep Express Boat

Столиця Таїланду має розгалужену, але геть не логічну систему міського транспорту. Може вона і зручна для місцевих, але туристу в ній розібратись дуже складно.

Найбільше розгалужена мережа автобусів. Однак їх маршрути переплетені, підписи та часом і номери тайською та навіть вартість проїзду залежить від кольору машини. А їх десь п’ять чи шість видів.

 

20150123_094338

Надземне метро прокладене на опорах, на рівні 3-4 чи іноді і 7-го поверхів. Але курсує епреважно спальними районами та до основних туристичних принад не доїжджає. Підземне метро – взагалі десь на задвірках.

Khlong Saen Saep Express Boat

Плюс тук-туки (мототаксі).

picture_preview_2416

Але є в Бангкоці фішка – човниковий транспорт. Столиця Тая розташована на річці Чаопрая. Плюс кілька каналів, прокладених як для іригації, так і каналізації. Все це дає альтернативну мережу пересування, причому саме в потрібних для туристів місцях.

Khlong Saen Saep Express Boat

Човникових систем є кілька. Від водяного таксі до експрес-ботів та паромів. Але я хочу вам показати транспортну перлину Бангкока - Khlong Saen Saep Express Boat.

Khlong Saen Saep Express Boat

Khlong Saen Saep Express Boat

Покатушки в ній – справжня екзотика. На реактивній швидкості довгохвості плоскодонки “літають” смердючим каналом. Берегами – справжнє життя Бангкока. Хмарочоси, які насправді там же – немов карлики заховались за “красотами” нетрів. (Фото на мобілку, сорі).

Khlong Saen Saep Express Boat

Khlong Saen Saep Express Boat

Khlong Saen Saep Express Boat

Іноді видніються куполи ступ і палаців.

Khlong Saen Saep Express Boat

А човен мчить нетрями. Від хвиль, що здіймають у вузькому каналі зустрічні “ракети” оперативно піднімаються поліетиленові екрани.

Khlong Saen Saep Express Boat

А під низькими мостами і так невисокий дашок пригинається разом з головами пасажирів.

Khlong Saen Saep Express Boat

Цимм сервісами, а також обілечуванням пасажирів переймається кондуктор. Він “живе” на бортику судна та пересувається, тримаючись за мотузку.

Khlong Saen Saep Express Boat

Кігцева, можна перепочити.

Khlong Saen Saep Express Boat

І назад, згідно розкладу.

Khlong Saen Saep Express Boat

Так, так, я не помилився. У цього транспорту є розклад і навіть електронні табло.

Khlong Saen Saep Express Boat

Ну і відео, для закріплення вражень!

Comments

( 1 коментар — Прокоментувати )
liubov_adamska
25 січень 2015 13:23 (UTC)
траспорт
В Бангкоке имеется много типов автобусов. Большинство автобусов (если не ночные) курсируют с 05:00 до 23:00, ежедневно. Обыкновенные автобусы стоят 7 бат (кремово-красные), и 8 бат (бело-синего цвета). Автобусы, использующие скоростные автомагистрали, стоят 8.5 Вт. Автобусы с кондиционированным воздухом (кремово-синие) стоят от 9 до 19 Вт (в зависимости от расстояния). Ночные автобусы (красно-кремовые) - 8 Вт. Автобусы марки EURO II (желто-оранжевые) стоят, где-то между 12 - 22 Вт, в зависимости от расстояния.
Т.о. цвет автобуса – это не только (ценный мех – вычеркнуто) показатель стоимости, но и уровня комфорта и расстояния.


Карта движения маршрутов автобусов приобретается в любом книжном (69 бат).
Так, до Мыанг Боран курсируют №507, 508, 511 (с кондеем за 17 бат).
При всем этом находятся стыковки и с МРТ, и с БТС в зависимости от места проживания либо отправной точки маршрута. Довольно часто до ближайшей остановки проще взять мото-такси (вторым номером, 10-20 бат) или по центру тот же тук-тук (до Байок скай тауер), чем пешком.
( 1 коментар — Прокоментувати )

Latest Month

вересень 2018
S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Tags

Блогун - монетизируем блоги
Поиск по блогу

    Яндекс

free counters




bigmir)net TOP 100

Розроблено LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek