?

Log in

No account? Create an account

попередні записи | наступні записи

Шрі-Ланка. Потяг на Еллу

Залізниця на Шрі-Ланці

Історія ланкійської залізниці почалася в 1858-му. Колійну мережу англійці почали будувати задля транспортування чаю та кави з гірських районів до Коломбо. Перша черга у 50 км постала в експлуатацію в 1864-му.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Керував будівництвом Цейлонської урядової залізниці (CGR) сер Гілфорд Лінсі Молсворт. Згодом його залучать до проектів в Індії та Афганістані.

Подальше розширення мережі дозволило зв’язати більшість головних міст та районів країни. Остання значна будова першої чверті XX століття зв’язала південь і північ острова. З того часу ніяких глобальних розширень не відбувалось.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Більша частина колій — «індійська», себто широка, 1676 мм. Це найширший діючий стандарт у світі, звичний у нас російський формат — 1520, ну а європейська колія має 1435 мм ширини. Втім, є на Шрі-Ланці й вузькоколійні ділянки.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Попри це золотою ерою ланкійської залізниці вважаються 1950-60 роки, тобто вже часи незалежності. Тоді відбулися значні модифікаційні роботи, підвищена комфортність пасажирських перевезень, запроваджена система кольорових сигналів.

Залізниця на Шрі-Ланці

Семафори управляються з будки оператора. Тросиками, жодної електроніки.

Залізниця на Шрі-Ланці

Стрілка.

Залізниця на Шрі-Ланці

Стрілочник.

Залізниця на Шрі-Ланці

На заміну паровозам почали ставати тепловози.

Залізниця на Шрі-Ланці

Проте останні років 40 ніяких суттєвих модернізацій не відбувалось. Лише недавно уряд знову звернув у вагу на колійове сполучення. До цього спонукала, зокрема, відбудова після руйнівного цунамі 2004-го.

Втім, технологічний занепад не означає руїни у буквальному сенсі. Більша частина залізничного господарства підтримувалась і підтримується у задовільному стані у первісному вигляді. Недарма катання паровозиками перетворилось на обов’язковий туристичний атракціон.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Діюче неелектронне табло. Напрямок, час прибуття, платформа — все як годиться.

Залізниця на Шрі-Ланці

Поштовий офіс.

Залізниця на Шрі-Ланці

Поштова скриня.

Залізниця на Шрі-Ланці

Кафе «Зустріч».

Залізниця на Шрі-Ланці

Умивальник і туалет.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Другий вагон.

Залізниця на Шрі-Ланці

Туалет у вагоні. Вестен-стайл.

Залізниця на Шрі-Ланці

Колії прокладено мальовничими схилами. З вікон відкриваються пейзажі фантастичної краси. Чайні плантації, водоспади, ліси, прірви. Екзотики додають часті тунелі.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Попри всю архаїчність потяги виконують і буденні задачі для місцевих жителів. Ланкійці воліють кататись як в Індії, стоячи на підніжці.

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Залізниця на Шрі-Ланці

Чи сидячи.

Залізниця на Шрі-Ланці

Мандрівники старшого віку воліють перекушувати на своїх місцях.

Залізниця на Шрі-Ланці

Не надто спішна мандрівка для мене закінчується на одній з гірських залізничних станцій. Приїхали!

Залізниця на Шрі-Ланці

Далі буде. Попередня розповідь про Шрі-Ланку.

Profile

dmitros
mr_brut
Вадим Войтик
Тут був Я

Latest Month

жовтень 2017
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Tags

Блогун - монетизируем блоги
Поиск по блогу

    Яндекс

free counters




bigmir)net TOP 100

Розроблено LiveJournal.com
Designed by Paulina Bozek